2 maj 2012

a u t o r k a

         Jestem niezdecydowana (!), niezdyscyplinowana, leniwa i nadpobudliwa (nie pytajcie), staroświecka, wybredna, spóźnialska.
Chyba jestem hipokrytką.
Mam świetne warunki do zostania starą panną.
Jestem osobą, która na matematyce potrafi się popłakać, bo Syriusz nie żyje.
Mam drastyczne wahania nastroju. Najłatwiejszą rzeczą na świecie jest wyprowadzenie mnie z równowagi. Lubię dużo gadać. Nie lubię ludzi, bo nigdy nie wiedzą, o co mi chodzi.
Nałogowo komplikuję sobie życie, nawet w najbardziej błahych sprawach. Z logicznym myśleniem rozstałam się wiele lat temu.
Podobno kiepsko znoszę krytykę, ale mam nadzieję, że mogę liczyć na Was w kwestii wytykania błędów? Nie jestem mistrzem interpunkcji, stylu i niczego, co związane z pisaniem. A chciałabym być. I uważam, że na tej całej drodze do mistrzostwa najpierw trzeba zacisnąć zęby i zapoznać się ze szczerymi opiniami innych. Tylko wtedy będzie wiadomo, co trzeba u siebie poprawić, a co nie. Czekam na Wasze uwagi. 

KONTAKT:
gg: 25712497
(Jeżeli macie do mnie jakąś sprawę, piszcie bez względu na mój status, bo nie zawsze się udostępniam.)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękując za uwagę i poświęcony czas, nieśmiało pragnę dodać, że będę bardzo wdzięczna za każdą szczerą opinię czy choćby znak zainteresowania pozostawiony na blogu ;)
Layout by Yassmine