1 maj 2012

l i n k i

Jak wszędzie, tak i w linkach mam bałagan: nie wystraszcie się, proszę, blogów-widm, których z pewnością tu pełno, ale taką już jestem rozlazłą sentymentalistką i nie mam serca ich usuwać. A że jestem dodatkowo leniwa, to linkownię uaktualniam średnio raz na sto lat, więc czasem może dobrze będzie zajrzeć także do „obserwowanych” na moim profilu ;)



Nie śpię, bo odświeżam i wielbię na klęczkach

Historię przypadku oraz Przysięgam uroczyście Moileviery (a to drugie jest dla mniee!)
Śladami Łapy highwaytohell
Hogwarts Friendship cookie (dla mnie i tak pozostaniesz Jen)

Obserwuję też twórczość Condawiramurs i Psiej Gwiazdy.



Wspominam 



Drżę przed

A Hospital(u/a?) i Szlafroka Śmierciożercy już się nie boję. 










Szablon pobrany z...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękując za uwagę i poświęcony czas, nieśmiało pragnę dodać, że będę bardzo wdzięczna za każdą szczerą opinię czy choćby znak zainteresowania pozostawiony na blogu ;)
Layout by Yassmine